Kawan-kawan

Carian

Jumaat, 23 Disember 2011

JOHOR PREMIUM OUTLETS. MALAYSIA.

Hi kawan-kawan.Kali ini kami nak cerita pasal Johor Premium Outlet (JPO). Sebenarnya kami pergi JPO ini pada hari pertama tempat ini dirasmikan oleh Perdana Menteri kita pada Ahad, 11 Disember 2011 yang lepas, Cuma kami sibuk sikit dengan kerja dan baru hari ini sempat nak post entry ini. 



Di mana lokasi Johor Premium Outlets ini?
Haa.. ianya terletak di dalam Wilayah Pembangunan Iskandar. nak ke JPO ini, cara yang paling mudah anda perlu ke Senai, cari entry nak masuk hiway ke Nusajaya/Tuas. nanti ade papan tanda menunjukan Johor Premium Outlets ( nampak dari tepi highway kawasan Senai) kalau tak jumpa, kena tanya orang lah...


Apa itu Johor Premium Outlets ini?
Boleh dikatakan satu hub pusat membeli belah produk berjenama terkenal dari dalam dan luar negara dan bekualiti tinggi. Jadi, mari kita saksikan permandangan apa yang ada di JPO ini. Untuk menikmati video, klik video di bawah ini.





















Secara kasarnya kami boleh katakan JPO ini adalah satu tempat yang menarik untuk dilawati kerana keunikan dan kecantikan rekabentuk lanskap dan bangunannya. Bagi yang berkemampuan, bolehlah membeli belah. Sekian, Terima Kasih.

Maklumbalas anda dialu-alukan pada ruangan komen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Carian

Custom Search

Komen Blogger

Recent Comments Widget