Kawan-kawan

Carian

Rabu, 15 Disember 2010

iCity, Shah Alam.


29 November 2010/Isnin
I City, Shah Alam.



Orang kita panggil pokok krismas

Di iCity
Ini kali ke 2 aku sampai ke sini. Tidak aku dapat ceritakan ape yang ade di sini. Yang aku boleh katakan penuh dengan lampu-lampu menarik. Rasanya Selangor telah mencipta satu produk perlancongan lain dari yang lain yang terdapat di Malaysia ini. Tahniah Negeri Selangor. 

.....nama saya Tini
Bagi keluarga yang nak beriadah bersama keluarga tersayang di waktu malam, di sini adalah tempat yang ideal untuk beriadah. Tak banyak modal di situ, Cuma kena bayaran tiket masuk. Tu pun RM 10 satu kereta. Tempoh waktu sehingga jam 3.00 pagi lampu akan dipadam. Ok, tak banyak aku dapat ceritakan. Cuma tengok sahaja gambar-gambar yang sempat kami ambil.




Fuhh....
Cahaya yang menyinari...


Macam di China Town


 
Wak Azer & Aiman

Tini & Zirafah


T-rex di iCity

....Cantek tak?


Kebetulan bulan Disember, pihak pengurusan design replika santa & rusanya

1 ulasan:

  1. wah..ni yang jeles ni..liza sendiri yang dekat kat kl pun x pernah g lagi..padahal byk kali gak balik kl..mcm ni kena g juga ni satu hari nnti..hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...