Kawan-kawan

Carian

Ahad, 30 Januari 2011

Bowling di Angsana

Brunswick T-Zone Pink Bliss Bowling BallBrunswick T-Zone Pink Bliss Bowling Ball
28 Januari 2011, Sabtu

Tunggu nama dimasukan ke dalam skrin.

Seramai 31 orang staf MAQIS Negeri Johor termasuk ahli keluarga  telah berkunjung ke Pusat Bowling di Plaza Angsana, Johor Bahru . Aktiviti ini dicadangkan & dikelola oleh Paan. Seramai 19 orang pemain dibahagi kepada 4 kumpulan  telah beraksi iaitu Kumpulan 1, En Sani, Paan, Md Firdaus, Roy & Tini. Kumpulan 2,   Nasir, Syapul,Azizi, Sharul & Azmin. Kumpulan3, Usop, Sham, Zaki, Nil & Lan. Kumpulan 4  Hafiz, Esa, Paul & Faizal. Kami  bermain 3 games pada malam itu. 

 
Memerhatikan teknik balingan kawan-kawan.
Pemainan bermula jam 9.00 malam. Masing-masing menunjukan cara masing-masing bermain bowling. Rupa-rupanya banyak pemain yang handal2 dikalangan rakan-rakan yang bemain pada masa ini. Tapi aga ramai juga rakan-rakan yang baru pertama kali bermain bowling ini. Macam-macam ragam yang dapat dilihat. Ada yang bala tercampak ke belakang, ada yang ke longkang memanjang , ade yang sakit tangan dan ada yang sempat mengurat awek jual jajan. 


 
Ahli kumpulan 4.

Dalam permainan ini, Faizal & Paan telah Berjaya buat strike 3 kali berturut-turut  dan dianugerahkan dengan ayam turkey...... Tahniah kepada Faizal & Paan. So, untuk melihat gelagat pemain-pemain pada mala mini sila click pada link ini.  Permainan tamat lebih kurang 12.40 malam.
























Point terakhir kumpulan 1.

Kanak - kanak pun main bersama.

Sambil mencari bola yang sesuai.
Sang juara terseyum.

Carian

Custom Search

Komen Blogger

Recent Comments Widget