Kawan-kawan

Carian

Khamis, 24 Mac 2011

Pandan City & Pandan Uptown JB

Hi kawan-kawan, salam bahagia dari kami. Ni dia kami nak ceritakan tentang Pandan City. Di sini boleh dikatakan “hidup pada waktu malam” selain Bazar JB@ Pasar karat JB. Disyorkan kalau kawan-kawan nak datang, datanglah pada waktu malam. Jam pukul 2pagi pun tak mengapa, sebab masih meriah.


Macam mana kawan-kawan nak ke sini?
Mudah sahaja.

Jika anda dari Singapura, dari CIQ Bangunan Sultan Iskandar, ikut jalan Tebrau ke Kota tinggi, Selepas Kampung melayu Majidee, ianya terletak di sebelah kiri anda (Kg Pandan),

Sekiranya anda dari Kota Tinggi, anda dikehendaki terus menghala ke bandaraya JB, tapi kena U turn untuk memasuki Pandan City di sebelah kanan anda.

Lagi satu cara, bila anda tidak pasti, kena tanya orang setempat disitu.

Ok, mengikut pemerhatian kami,  Pandan City ni boleh dibahagikan kepada 4 bahagian iaitu Pasar Borong Pandan, Rumah kedai, Bazar Pandan & terbaru Pandan Uptown.  

Pandan Uptown? Ada ke ?  

Haa…ni yang nak cerita. Sebenarnya kami pun baru perasan di Pandan City tu dah ada gerbang yang tercatat Pandan Uptown. Masa ni belom buka & rasmi lagi. Lihat gambar ini.

Pandan Uptown
Ok kawan-kawan, Apa yang ada di Bazar Pandan City?. Ini serba sedikit gambar di Bazar Pandan City. Macam-macam ada dijual. Produk pakaian, jamu & ubatan dan makanan dan pelbagai mainan. Spearpart permainan kawalan jauh pun ada. Macam-macam ada.


Baiklah, nanti kalau kami melawat Pandan Uptown tu, kami akan buat entry pasal Pandan Uptown pula.
Ok, Have Fun…

Mari kita masuk
Jualan pelbagai aneka tudung
Pakaian kanak-kanak
Pelbagai mainan
Kereta kawalan jauh & alat ganti
Sepanjang tempat jalan kaki
Aksesori diri
Pakaian wanita
Pelbagai bag
Tengok tu...
Pakaian kanak-kanak lagi
Medan makan pun ada
Baiklah, nanti kalau kami melawat Pandan Uptown tu, kami akan buat entry pasal Pandan Uptown pula.
Ok, Have Fun….

Carian

Custom Search

Komen Blogger

Recent Comments Widget