Kawan-kawan

Carian

Sabtu, 12 Mac 2011

Restoran Mandela Tomyam Seafood , Pontian. Johor.

Mandela Tomyam Seafood di Pontian, Johor
Hi...Kawan-kawan, Entry kali ini kami nak promote satu restoran seafood yang terletak di daerah Pontian Johor iaitu ‘Mandela Tomyam Seafood’. Lebih tepat lagi, ianya terletak di Kg Penerok, Pontian, Johor. (Jalan dari Bandar Pontian ke Kukup). Kalau cari tak jumpa, tanya orang kampung di situ. Rasanya special di sini ialah menu makanan lautnya.


Waktu urusniaga bermula jam 4.00ptg – 12.00mlm. Tutup pada hari Khamis. Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus dengan pihak restoran di talian 07-6969516 atau 012-7695017.

Ok, sesiapa nak mencuba makan di sini secara berkumpulan/berkeluarga, menu yang kami nak cadangkan nasi putih, Ikan Siakap 3 rasa, Tomyam campur,Udang goreng kunyit, Sotong goreng tepung, Sayur Khailan goreng ikan masin dan minuman Fresh Orange 1 jag. Menu macam ni boleh makan 6 – 8 Orang. Rasa sedap harga memuaskan.

Ok, tunggu apa lagi, Jemput…..

Menu Seafood yang diorder
Makan bersama keluarga,
Jemput makan
Ok, sesiapa kawan-kawan yang pergi karnival Jom Heboh di Danga Bay, JB yang sedang berlangsung 12 & 13 Mac 2011 ni. boleh lah datang ke daerah Pontian dan mencuba makanan di sini.

Carian

Custom Search

Komen Blogger

Recent Comments Widget